habits

10 Zdrowych Nawyków Dla Każdego!

Dla Ciebie również:

10 zdrowych nawyków

 

Oglądanie telewizji zmienia Twoje podejście do życia. Wprowadza cię w stan napięcia. Naraża na informacje podprogowe, których nawet nie jesteś świadomy. Zmienia  Twój światopogląd.Sprawia że jesteś bardziej nerwowy \ Oglądając zbyt dużo telewizji pozbawia cię przede wszystkim czasu, którego tak Ci brakuje, a który można wykorzystać np. na zaplanowanie dnia kolejnego, lub kolejnego marzenia.

Każdy wie, jak ćwiczenia wpływają na Nasze ciało, życie i samopoczucie. Człowiek, który ćwiczy regularnie żyje lepiej, jest bardziej optymistycznie nastawiony do życia, a przede wszystkim lepiej wygląda.Ćwicząc wyzwalasz w sobie siły, do działania, potrafisz lepiej się zorganizować i być bardziej produktywny. Sport to zdrowie !  Jeśli chcesz dowiedzieć się więcej o aktywności a przede wszystkim poznać zalety zapraszam w link obok  ⇒ Aktywność Fizyczna

O piciu minimum 2 litrów wody dziennie nie trzeba chyba nikomu przypominać . Określa się, że średnio  dorosła kobieta powinna wypić 2 litry wody dziennie a mężczyzna zaś 2,5 litra. Oczywiste jest że osoby uprawiające sporty i ćwiczące na siłowni powinny tej wody spożywać więcej. Picie wody pomaga także w odchudzaniu powodując poczucie sytości a tym samy powoduje że mniej jemy. Dobra rada: Woda powinna stanowić większość wypijanych płynów.

Właściwości zielone herbaty nie są znane chyba wszystkim bo większość ludzi nadal jej nie spożywa.Zielona herbata wspomaga metabolizm i  usuwa zbędne produkty przemiany materii.Zawarte w niej flawonoidy wzmacniają naczynia krwionośne i działają przeciw zakrzepowo. Ponad to obniża ciśnienie krwi poprawiając przy tym krążenie zmniejszając ryzyko wystąpienia chorób serca.To oczywiście tylko kilka z dobroczynnych właściwości spożywania zielonej herbaty ale chyba zachęcają do wgłębienia się bardziej w ten temat.

Bardzo dobrym sposobem jest wyciszenie – należy położyć się w ciszy , zamknąć oczy i wyłączyć umysł. Początkowo natarczywe myśli będą napływać ale z czasem sam zobaczysz ze będziesz sobie z nimi lepiej radzić. Można również włączyć muzykę do relaksacji,czy  oddać się medytacji, Dla chcącego nic trudnego – jakiś sposób zawsze się znajdzie

Badania potwierdzają, że najkorzystniej jest rozłożenie  wartości energetycznej dziennego pożywienia na 5 posiłków.Co więcej dobrze by było gdyby te posiłki spożywane były regularnie.Tak naprawdę umiar i regularność wpłyną dobrze na Nas i sprawią aby nasz organizm funkcjonował tak jak powinien.

Nikt tego nie lubi ale niestety ludzie sukcesu wstają wcześnie. Dlaczego? to proste  aby zaplanować dzień, to przede wszystkim, a poza tym możesz ten czas poświęcić właśnie sobie rozciągnąć się, pomedytować czy przeprowadzić wizualizację. Wcześniejsze wstawanie wydłuża również Twój dzień – a wiec więcej rzeczy uda Ci si zrobić

7 minutowa regularna wizualizacja przybliża Cię do Twoich marzeń. Jak? Otóż nasza podświadomość nie wie czy to co sobie wyobrażamy to prawda czy nie a udowodniono, ze nasz umysł potrzebuje 7 minut aby w to uwierzyć . Dodatkowo samodyscyplina w codziennej wizualizacji i wszystkie marzenia spełnia się w mig 🙂

Są różne szkoły na temat ilości snu, Jedni twierdzą że musi to być 8 godzin inni że wystarczy w zupełności 6. Uważam, że każdy człowiek musi przetestować siebie i sporządzić swój plan na sen i tylko wtedy będzie wiedział czy potrzeba mu 8 godzin czy też nie.

Docenianie tego co się ma to jedna z najważniejszych rzeczy. Dzięki niej uświadamiasz sobie co tak naprawdę masz. Poza tym wdzięczność za wszelkie dobrodziejstwa posiadane w życiu sprawia że będziesz mieć ich jeszcze więcej. Pamiętaj to na czym się skupiasz – rośnie.

Kładź się pać w miarę wcześniej aby rano nie wyglądać jak zombi, a poważnie sen bardzo wpływa na poziom energii i samopoczucie. Odpoczynek organizmu w czasie snu to rzecz obowiązkowa.

One comment

Leave a Reply

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *

CommentLuv badge